Light bulbs.

Jag har varit inne på det här med ensamt hängande glödlampor ett bra tag. Dock föredrar jag det med en liten twist. Här ovan har vi exempelvis diamond lights, vilka du hittar du härÄlskar dessutom koppardetaljer så jag själv skulle verkligen inte säga nej till en sådan här med kopparsockel. (Lampa: 285 kr, Sockel: 360 kr)
 

Annars finns ju det här alternativet från Design House Stockholm som också är riktigt fina, men även något dyrare. (1425 kr)
 
Denna inspirationsbild återkommer alltid i mina tankar. Inte minst på grund av belysningslösningen. Ett väldigt dekorativt sätt att placera denna sorts lampor. Annars ser de nog minst lika fina ut över köksbordet, läshörnan eller varför inte över skrivbordet? Gillar det starkt.
 

Kommentarer:

1 julia:

skriven

åh coola!

2 tyraelvira.blogg.se:

skriven

ååh. jag ÄLSKAR detta!

Kommentera här: